"Саусақ гимнастикасы" - бұл көңілді, қызықты және пайдалы әрекет!
Саусақтармен ойындар баланың миын дамытады, сөйлеудің дамуын ынталандырады,
шығармашылық қабілеттерін, қиялын. Қарапайым қозғалыстар жойылмауға көмектеседі
тек қолдың кернеуі, сонымен қатар бүкіл дененің бұлшықеттерін әлсіретеді. Олар көптеген дыбыстардың айтылуын жақсарта алады, саусақтар мен бүкіл щетка неғұрлым жақсы жұмыс істесе, бала соғұрлым жақсы сөйлейді!
Мобильді бейнелермен бірге сөйлеу мәнерлі және баланы түсінуге қол жетімді. Материалды берудің поэтикалық формасы сөйлеу мен қимылдарды үйлестіруге көмектесетін тиісті ырғақ.
Егер бала қысқа жаттығулармен бірге жаттығулар жасаса поэтикалық сызықтар арқылы оның сөйлеуі айқын, ырғақты, жарқын болады және орындалған қимылдарды бақылау күшейеді.
Саусақ ойындары саусақ пластикасына әсер етеді, қолдар айналады мойынсұнғыш, бұл балаға кішкентай қимылдарды орындауға көмектеседі, қажет сурет салу, ал болашақта және жазу кезінде. Ғалымдар саусақ ойындарын саусақ пластикасының экспрессивті сөйлеу интонациясымен байланысы, саусақ театрын құру, бейнелі ассоциативті ойлауды қалыптастыру ретінде қарастырады. Ал бұл дегеніміз, саусақты гимнастика етпейді, жай, тіл дамыту, бірақ және оның мәнерлілігі, шығармашылық қабілеттерінің қалыптасуы.
Жад.
Саусақтармен ойнау арқылы бала есте сақтауды дамытады, өйткені ол есте сақтауды үйренеді
қолдың белгілі бір позициялары және қозғалыстар тізбегі. Бала бірнеше оқығаннан кейін питомник, өлең, ертегіні оңай және есте сақтайды. Әрекетпен бекітілген мәтін өте тез және ұзақ уақыт есте сақталады, әдеттегі оқуға қарағанда бірнеше есе жылдам. Бала тез арада көрнекі бейнелерді тиісті мәтінмен байланыстыра бастайды.
Қолды жазуға дайындау.
Барлық жаттығуларды игеру нәтижесінде қолдар мен саусақтар күш, жақсы ұтқырлық пен икемділікке ие болады, бұл болашақта жазу дағдысын игеруді жеңілдетеді. Баланың күшті, шебер, епті саусақтары оның жазудағы болашақ жетістіктерінің кепілі. Сурет салу, қолөнер, дизайн және т.б. баланың қаламдары әлі үйлестірілмеген, ал баланың ақыл-ой дамуы оның графикалық дағдыларынан асып түседі.
Назар аударыңыз.
Мектепке дейінгі жастағы баланы оқыту мен дамытудың маңызды тәсілі болып табылады еліктеу. Біздің балаларымыз көргендерінің бәріне, жақсы мен жаманға еліктейді, өйткені еліктеу-бұл олардың туа біткен қабілеті және жетекші қызмет түрі. Бірақ еліктеу барлық балаларда бірдей дамыған емес. Бұл назар аудару қабілетіне байланысты.
Қиял.
Алдымен балалардың көзқарасы қозғалысты тартады. Саусақтар белгілі бір нәрсені жасайды
сөйлеудің арқасында суреттерге айналатын формалар. Баланың керемет қиялы белсенді жұмыс істей бастайды және қарапайым саусақтардың орнына суреттердің бүкіл галереясы пайда болады. Көптеген жаттығуларды игере отырып, ол бүкіл әңгімелерді" қолдарымен " айта алады.
Көркемдік.
Әдетте, эмоционалды сөйлеу қимылдармен күшейтіледі және олар өз кезегінде кезек, сөздерге мәнерлілік қосады. "Мектептен" өткен балалар саусақ ойыны", ым-ишарат динамикасын оңай игереді, әлдеқайда жеңіл және тез тіл табысатын.
Алғашқы математикалық ұғымдар.
"Саусақ гимнастикасы" - бұл қалыптастыру үшін керемет материал қарапайым математикалық көріністер (оңға-солға, жоғары - төмен, одан әрі-жақын, ұзағырақ - қысқа, көп - аз, күн-түн және т.б.) бұл ұғымдар сюжет пен қимылмен расталады. Сондықтан олар балаға көрнекі және қол жетімді.