Мектеп жасына дейінгі бала үшін ойын оның психикалық дамуы өтетін жетекші іс-әрекет болып табылады, жеке тұлға тұтастай қалыптасады. Бала ата-анасының ойынға берген минуттарына өте қуанышты. Ойындағы қарым-қатынас нәресте үшін нәтижесіз болмайды. Оған жақын адамдардың қоғамында қымбат минуттар қаншалықты көп болса, болашақта олардың арасындағы қарым-қатынас, ортақ мүдделер, махаббат соғұрлым көп болады.
"Елге саяхат"
Жолда уақытты келесідей өткізуге болады. Ата - аналардың бірі көлікті басқарады, екіншісі, мысалы, олардың қызыл көліктерін басып озады, ал бала сол сияқты қарсы алуға барады деп санайды.
Белгілі бір маркалы, белгілі бір көлемдегі машиналарды қарастыруға болады.
"Ойыншық тап"
Кішкентай ойыншықты жасырыңыз. Бала оны іздеп, тауып алсын, ол міндетті түрде орналасқан жерін анықтайды: қосулы ..., үшін ..., арасында ..., в ..., у ... содан кейін рөлдерді ауыстырыңыз.
"Не болмады?»
Үстелге қатарынан он ойыншық қойыңыз. Балаңызға оларды санап, орналасқан жерін есте сақтауға шақырыңыз. Содан кейін оның көзін жұмуын сұраңыз. Кез келген екі ойыншықты алып тастаңыз. Осыдан кейін бала көзін ашып сұрақтарға жауап береді:
- Ойыншықтар көп пе, әлде аз ба?
- Қандай ойыншықтар жоғалып кетті?
- Олар қандай болды?
"Көршілерді атаңыз"
Ересек адам санды атайды, баладан осы санның көршілерін (алдыңғы және кейінгі) атауын сұрайды және оның жауабын түсіндіреді. Ойынды қиындатуға болады: ересек адам екі санды атайды және балаға олардың арасында қандай Сан бар екенін айтуды ұсынады. Содан кейін ойыншылар рөлдерді өзгертеді.
"Кім біледі, әрі қарай санай берсін"
Ересек адам санды атайды, ал бала келесі үшеуін атауы керек. Басқа опциялар:
келесі үш санды атаңыз және әр санды бір санға көбейтіңіз (азайтыңыз). Рөлдерді ауыстырыңыз.
"Сонша табу"
Ересек адам желдеткіштің қолында сандары бар карталарды ұстайды, сондықтан бала оларды көрмейді. Оның біреуін тартып алуды ұсынады. Бала бір картаны таңдайды және санды есте сақтай отырып, бөлмедегі бірдей (кез-келген белгі бойынша) заттардың тиісті санын табады, содан кейін әр түрлі болады.
"Сонша қойыңыз"
Ойынды барлық жерде ойнауға болады. Ересек адам малтатастарды (каштан) қатарға қояды. Бала санамай-ақ бірдей мөлшерде қоюы керек (біреуі екіншісінің астында). Ойынды қиындатыңыз, қатарға көбірек малтатас немесе аз қоюды ұсыныңыз.
"Керемет дорба"
Үстелде санау материалы бар дорба (кішкентай ойыншықтар немесе түймелер, бұршақ, моншақтар, каштан) және сандар бар. Ересек адам бірнеше рет қол шапалақтайды, баладан шапалақты естігендей ойыншықтарды санауды және санмен немесе шеңберлердің қажетті санымен сәйкес картаны қоюды сұрайды. Содан кейін рөлдерді ауыстыруға болады.
"Санды тап"
Жүргізуші (ересек) санды жасырады және оның 20-дан аз екенін айтады. Бала "көп" немесе "аз" деген сөздермен сұрақтар қойып, ойластырылған санды болжайды.
"Санайық!»
Бірге ойнаңыз. Ересек адам өзіне сенеді. Бала біраз уақыттан кейін "тоқта" дейді және ересек адам санаған санды болжауға тырысады. Рөлдер өзгереді.
"Кім көп?»
Үстелде ойнағанға дейін екі кішкене түйме (бұршақ). Команда бойынша ойыншылар белгілі бір уақыт ішінде түймелерді бір-бірден үйіп тастайды. Содан кейін олар кімнің кейінге қалдырғанын қарастырады. Сіз ойынды қиындата аласыз: сол қолыңызбен түймелерді қойыңыз.
"Қиыршық тастар"
Бірге ойнаңыз. Қиыршық тастарды жерге қойыңыз. Әрқайсысы кезек-кезек бір қиыршық тасты жоғары лақтырады, оны ұстап алуға тырысады және сонымен бірге жерде жатқан қиыршық тастарды екінші қолына жинайды. Егер бұл сәтті болса, онда ұсталған қиыршық тастардың саны ұтып алынған ұпай ретінде есептеледі.
Кім бірінші болып 20 ұпай жинаса, сол жеңді.
Балабақшаға барар жолда ойындар.
"Түстерді үйрету"
Көше-баланы гүлдермен және олардың барлық реңктерімен таныстыруға болатын тамаша орын. Жолда балаға көліктерді көрсеткенде, көліктің түсін міндетті түрде атаңыз. Балаңыздан анда-санда көліктің қандай түсті екенін сұраңыз. Бірнешеуін атаудың қажеті жоқ
түстер: қызыл сияқты біреуін ғана көрсетіп, бірнеше күн қатарынан қызыл заттарды іздеген дұрыс. Бала оларды қате шақырып, көрсеткен кезде, сіз басқа түске ауыса аласыз. Осылайша, балада өлшемді (үлкен – кіші) және геометриялық пішіндерді (дөңгелек, шаршы, үшбұрышты) қабылдауды жаттықтыруға болады. Сіз онымен кезекпен жолда кездесетін барлық дөңгелек заттарды атай аласыз.
"Санау"
Балаңызды сандық шотта жаттықтырыңыз. Жолда қанша жасыл көліктер, иттері бар жаяу жүргіншілер немесе арбалары бар адамдар бар екенін санауды сұраңыз.
Сонымен қатар, бала санауды қайталайды, ойын зейінді жақсы дамытады.
Ас үйдегі ойындар.
Ата-аналар мен балалар уақыттың көп бөлігін ас үйде өткізе алады. Ас үй-бұл керемет мектеп, онда бала пайдалы білім, Дағдылар мен дағдыларға ие болады. Тест ойындары қызықты болуы мүмкін. Кәдімгі қамырдан сіз пластилин сияқты мүсіншелерді жасай аласыз, қант себіңіз және пісіре аласыз. Сіз дәмді және қызықты "ойыншық"аласыз. Немесе тұзды қамыр. Одан жасалған қолөнер өте ұзақ сақталады, оларды ойнауға болады. Пісіру рецепті
қамыр қарапайым: екі кесе ұн, бір стакан тұз, бір стакан су (оны түрлі – түсті қамырға түртуге болады), екі ас қасық өсімдік майы-бәрін араластырыңыз. Балаңызбен қалағаныңыздың бәрін мүсіндеңіз!
Кірпі.
Қысқа, жұқа макарон алыңыз. Қамырдан қысқа қалың шұжық жасап, оған макарон жабыстырыңыз: кірпі шығады.
Біз ас үйде сөз ойнаймыз. Етті кесетін құрылғыны бір сөзбен қалай атауға болады? (ет тартқыш), көкөністерді кесіп жатыр ма? (көкөніс кескіш), кофе қайнатады ма? (кофеқайнатқыш), шырын сығып жатыр ма? (шырын сыққыш), кофе ұнтақтайды ма? (кофе тартқыш).
Жидектерден, жемістер мен көкөністерден қандай шырын алынады: жүзім (жүзім), шие (шие), қара өрік (қара өрік), алма (алма), алмұрт (алмұрт), сәбіз, лимон, апельсин және т. б.? Керісінше-анар шырыны неден алынады?
Көкөністер мен жемістерді сұрыптау. Біз барлық көкөністер мен жемістерді түсі мен пішіні бойынша сұрыптаймыз, оларды санауға болады. Керемет білім беру ойыны.
Біз дыбыстарды, иістерді, дәмдерді болжаймыз. Баладан көзін жұмып, құйылған судың дыбыстарын, стакандағы шай қасықтың қоңырауын, құйылған дәнді дақылдарды (бұршақ, күріш, жарма), өнімдердің иістерін, Түрлі жемістер мен көкөністердің дәмін болжауға тырысуын сұраймыз. Сіз баламен рөлдерді өзгерте аласыз.
Жемістерді, көкөністерді, Түрлі асханалық заттарды қолдана отырып, балаларды тануға және оларды жанасу арқылы ажыратуға үйретуге болады. Барлығын пакетке салғаннан кейін, баладан олардың әрқайсысын сезініп, анықтауын сұраңыз. Жіпке байланған кішкене кептіргіштер керемет моншақтар мен білезіктер жасай алады.
Біз балмұздақ салонында ойнаймыз. Біз йогурт шыныаяқын жеміс шырынымен, йогуртпен және т. б. толтырып, мұздатамыз. Біз балмұздақты безендіріп, үстелге қызмет етеміз.
Ас үйді безендіретін магниттердегі фигуралар мен пішіндер жаңа тапсырмалар мен ойындарды ойлап табуға көмектеседі. Мысалы, магниттерді белгілі бір ретпен орналастырыңыз: алдымен тек пішінде, содан кейін тек түсінде немесе оларды санау және т. б.
Магнитпен ойнау. Біз магнитті қағаздың астына, ал қағазға тиын саламыз. Магнитті қағазға жылжытыңыз.
Жуынатын бөлмедегі ойындар.
Біз қайықтар жасаймыз. Жаңғақ қабығынан немесе қағаз парағынан біз қайықтар жасаймыз. Біз Кемелерді бассейнде немесе ваннада жүзуге рұқсат етеміз. Біз оларға әртүрлі бағытта үрлейміз, толқындарда шайқаймыз.
"Бату – батпау" ойыны. Қасиеттері бойынша әр түрлі ұсақ заттарды (ағаштан, қағаздан, Пластмассадан, металдан) жинап, олардың жүзгіштігін тәжірибе арқылы анықтаңыз.
Пластикалық шелекті немесе бассейнді пайдаланып, су құйып, балаңызға оның құрамында қанша су бар екенін анықтауға шақырыңыз. Бұл ойында сіз баланы "көп – аз", "толық – бос", "жартысы"ұғымдарымен таныстыра аласыз.
Су бассейніне пластикалық немесе резеңке шарлармен (шарлармен) кіру керек. Оларды балық аулау сияқты тормен аулаңыз. Түсті, пішінді атаңыз, санаңыз.
Сымнан тұтқасы бар сақина жасаңыз, сабын ерітіндісін дайындаңыз және балаңызбен сабын көпіршіктерін жіберіңіз.