АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ   БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ  «АРМАН» №4 БАЛАБАҚШАСЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫНА
ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ  КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ  ДЕТСКИЙ САД № 4 «АРМАН» ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ойын арқылы оқыту» - біздің тәжірибе

ТРИЗ, РТВ, ойын технологиясы, театр қызметі элементтерімен кіріктірілген сабақтар.

https://youtu.be/DvaKGSXmiIs
https://youtu.be/Jp2tz4OeQa0

https://studio.youtube.com/video/10i8qB9Xayk/edit

https://youtu.be/5wopdq63uPo

https://youtu.be/e4y48dzBmR4 

 

Мектепке дейінгі жас – шығармашылық қабілеттерін дамытудың оңтайлы кезеңі.
Балалар әр түрлі, сондықтан әркім белгілі бір міндеттер мен мәселелерді өз бетінше шешеді. Дарынды баланы тәрбиелеу үшін балалық шақта шығармашылық ойлауды, проблемаларды көру және шешу қабілетін қалыптастыру, қораптан тыс ықпал ету, қоршаған әлемге қарау қажет.
Бала туылғаннан бастап оны қоршаған әлемді ашушы, зерттеуші болып табылады. Ол үшін бәрі бірінші: күн мен жаңбыр, қорқыныш пен қуаныш. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігі өте жоғары: мұғалімнің балалар сұрағына берген әр жауабы жаңа сұрақтар туғызады.
Интеграцияланған тәсіл мектепке дейінгі дидактиканың негізгі талаптарының біріне сәйкес келеді: білім көлемі аз, бірақ сыйымды болуы керек.
Интеграцияланған оқыту кез-келген құбылысты тұтастай көруге және түсінуге мүмкіндік береді, балабақшада оқытудың пәндік жүйесі бар және көбінесе білім шашыраңқы болып қалады, пәндік принцип бойынша жасанды түрде бөлінеді, нәтижесінде балалар әрдайым қоршаған әлемнің бүкіл бейнесін тұтас қабылдай бермейді. Интеграцияланған сабақтар бірнеше іс-әрекеттің бірігуі болып табылады.
Интеграцияланған сипаттағы сабақтар қызығушылық тудырады, оларды әртүрлі қызмет түрлеріне ауыстыру арқылы шамадан тыс жүктемені, шамадан тыс жүктемені және шаршауды жеңілдетуге көмектеседі.
Интеграцияланған тәсіл аясында балалар бір немесе басқа құбылысты әр қырынан қарастырады және әртүрлі аспектілерді зерттейді:
* Әлеуметтік, оның ішінде моральдық-этикалық;
* эмоционалды-сезімтал, оның ішінде музыкалық, көркем-эстетикалық;
* логикалық-математикалық;
* жаратылыстану-ғылыми.
Тақырыптық принцип негізінде құрылған сабақтар тиімдірек, өйткені балалар осы сабақтарда шешілетін міндеттердің мазмұнына қызығушылық танытады; балалар қызығушылықтың ерекше кеңдігін көрсетеді - бұл кейіннен әртүрлі тәжірибенің негізі бола алады. Сабақтың тақырыбы әртүрлі. Мұндай сабақтарда әртүрлі қызмет түрлері арқылы тәрбие мен оқытудың әртүрлі бөлімдерінен материал өзара енеді. Сонымен, бір сабақта сөйлеу, математикалық даму және өнертабыс, екіншісінде экологиялық, әлеуметтік тәрбие және театрландырылған қызмет міндеттері қолданылуы мүмкін. Тапсырмаларды іске асыру проблемалық жағдайлар, эксперименттік жұмыс, дидактикалық ойындар және т.б. арқылы жүзеге асырылады.
Біріктірілген сабақтар мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеудің тамаша түрі болып табылады. Алайда, егер сіз TRIZ-RTV элементтерін қолдансаңыз, онда мұндай сабақтар әмбебап болады және кез-келген бағдарламаның шеңберіне оңай енеді. Олар заманауи, өзекті және уақтылы.
Соңғы жылдардағы өзгерістер "стандартты" тұлғаның сәтсіздігін көрсетті. Бүгінгі таңда бізге интеллектуалды батыл, тәуелсіз, ерекше ойлайтын, шығармашылық, стандартты емес шешімдер қабылдай алатын және одан қорықпайтын адамдар қажет. Мұндай тұлғаны қалыптастыруға ТРИЗ көмектесе алады. Біз TRIZ технологиясы балаларды қиялдауға, ойлап табуға, зерттеуге, кішкентай, бірақ өздігінен ашылған жаңалықтардың қуанышын сезінуге үйретуге көмектесетінін түсіндік.
Соңғы жылдары ТРИЗ сабақтарды ұйымдастыруда мектепке дейінгі тәрбие тәжірибесінде кеңінен қолданылды.
ТРИЗ элементтерін әр түрлі топтағы балалармен жұмыс жасауда белсенді қолдана отырып, олар сенімді болды: олар спектакльдер шеңберін байытады, сөздік қоры өседі, шығармашылық қабілеттері дамиды. ТРИЗ диалектика мен логиканы қалыптастыруға, ұялшақтықты, оқшаулануды, ұялшақтықты жеңуге көмектеседі: кішкентай адам өз көзқарасын қорғауды үйренеді және қиын жағдайларға тап болып, өзіндік шешімдерді өздігінен табады.
Біздің сабақтардағы балалар бір уақытта ойнайды және үйренеді, белсенді таным позициясына қойылады. Проблемалық мәселелер, даулы жағдайлар және басқа әдістер балалардың назарын, ойлауын, қиялын белсендіреді.

Қосымша сабақтарды «Оқу әрекеттері» бөлімінде көруге болады.

Жаңартылған күні: 26.09.2022 09:08
Құрылған күні: 20.10.2022 15:33

Текст