Мерекелер мен ойын-сауық мектеп жасына дейінгі балаларға қуаныш сыйлайды, ұлттық мәдениетке баулиды, эстетикалық сезімдерді тәрбиелейді. Мерекелерді өткізу кезінде тәрбиелік міндеттер кешені – адамгершілік, интеллектуалдық, сондай-ақ дене тәрбиесі міндеттері шешіледі. Мерекелік іс-шаралар түрлері, өз кезегінде, концерттерге, театрландырылған іс-шараларға, спектакльдерге, халықтық дәстүрлер негізінде фольклорлық мерекелерге, кешенді сабақтарға, балалардың қойылымдарымен экскурсияларға, тақырыптық сабақтарға, ертеңгіліктерге бөлінеді.
https://youtu.be/Hls41IsrKQI
Біздің балабақшаның тәжірибесінде балалар ертеңгіліктерін ұйымдастырудың төрт формасы бар, олар құрылыста да, дайындық пен өткізу әдістемесінде де ерекшеленеді.
Жоғарыда аталған мұғалімдер бірінші форманы "затейничество" деп атайды, оның негізінде Ойын идеясы, белгілі бір сюжетте өрбіген мерекенің мазмұнына сәйкес келетін "идея" жатыр.
Екінші форма - "таланттарды", жас әртістердің жеке мүмкіндіктерін көрсететін" көркемөнерпаздар концерті".
Үшінші форма – "театрландырылған қойылым", оның негізінде авторлық, халық ертегісі немесе ойдан шығарылған сюжет негізінде драматизация ойыны бар. Бірінші формадан айырмашылығы, ең бастысы-тосынсый және импровизация, драматизация ойыны "үйренгендердің қайталануы" емес, "іс-әрекеттер мен өзара әрекеттесулерді іздеу", "имиджге ену"деп түсінілуі керек жаттығулардан өседі.
Сонымен, фольклорлық мерекелерге негізделген және мәдени-тарихи дәстүрлерге бағынатын мерекелерді ұйымдастырудың төртінші түрі.
Мереке эмоционалды түрде қарқынды болуы керек. Жағдайдың сұлулығы, музыканың салтанаттылығы, жалпы көтеріңкі көңіл-күй-мұның бәрі шындықтың эстетикалық жағына сезімталдықты арттырады.
Мерекеге арналған билер, балабақша хореографиялық студиясы
Музыкалық ертегі https://youtu.be/TQgLDsnZjhM