АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ   БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ  «АРМАН» №4 БАЛАБАҚШАСЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫНА
ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ  КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ  ДЕТСКИЙ САД № 4 «АРМАН» ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Орта –үшінші педагог»

№ 4 "Арман" ББ МКҚК дамытушы пәндік ортасы – баланың жақын және келешектегі дамуы, қызметінің әр түрлілігін қамтамасыз ететін оның шығармашылық қабілетінің қалыптасуы, табиғи және әлеуметтік мәдени пәндік құралдардың жиынтығы; баланың жеке басына релаксациялаушы әсері бар.

https://youtu.be/TSlJWOYeNVg 
Баланы қоршаған орта оны физикалық, ақыл-ой, эстетикалық, адамгершілік, яғни жан-жақты дамыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етуі керек.
Топтардың пәндік-дамытушылық ортасы әрбір баланың сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндігі болатындай етіп ұйымдастырылады. Жабдықты қатаң емес орталықтандыру қағидаты бойынша орналастыру балаларға ортақ мүдделерге, рөлдік принципке және балалардың даму деңгейіне сәйкес кіші топтармен бірігуге мүмкіндік береді.
Қоршаған орта Толық емес, қатып қалған, оны мезгіл-мезгіл өзгертуге, балалардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып жаңартуға, балалардың физикалық, шығармашылық, зияткерлік белсенділігін ынталандыруға, оны іс-әрекетті дамыту үшін қажетті компоненттермен толықтыруға шақыруға болады.
Пәндік ортадағы ересек адамның мақсаты-баланың жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету. Бұл келесі міндеттерді шешуді көздейді:
* психикалық қауіпсіздік сезімін қамтамасыз ету - баланың әлемге деген сенімі, өмірдің қуанышы;
* тұлға бастауларын қалыптастыру (жеке мәдениет негізі);
* даралықты дамыту.
Сондықтан баланың іс – әрекетінің бағыты мен дамуы көбінесе бізге, ересектерге-олардың өмірінің заттық-кеңістіктік ұйымдастырылуы, қандай ойыншықтар мен дидактикалық құралдардан тұратындығына, олардың даму әлеуетіне және тіпті олардың қалай орналасқанына байланысты. Баланы қоршап тұрған, оның психикасын қалыптастыратын барлық нәрсе оның білімі мен әлеуметтік тәжірибесінің қайнар көзі болып табылады. Сондықтан, біз, ересектер, барлық психофизиологиялық параметрлер бойынша балалардың дамуын неғұрлым толық жүзеге асыруға ықпал ететін жағдайларды жасау жауапкершілігін өзімізге аламыз, яғни. заттық-кеңістіктік ортаны ұйымдастыру.
Осы міндеттерді орындау үшін тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасының жалпы психологиялық кеңістігі құрылды. Қиындық әр баланың өзара әрекеттесудің ыңғайлы қашықтығы туралы өзіндік идеялары бар: кейбір балалар жақын ("қысқа") қашықтықта, басқалары "ұзағырақ"қашықтықта жақсы сезінеді. Бұл идеялар әртүрлі себептерге байланысты өзгеруі мүмкін: эмоционалды-психологиялық жағдай, Қызмет түрі және т. б. Сондықтан біз әр бала өзінің эмоционалды жағдайына ыңғайлы орын таба алатындай етіп бөлме жоспарлаймыз: құрдастарынан жеткілікті қашықтықта немесе олармен тығыз байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
Мұғалім мен балалар өздерінің пәндік ортасының жасаушысы болады, ал баланың танымдық мүдделерін қоздыратын ынталандырулармен ұсынылған даму принципі ерекше маңызды. Біз қоршаған ортаны аз және жеке етуге тырысамыз.
Бала қоршаған ортада емес," өседі", өйткені ол басқаша болады, онда дамып, өзін-өзі жүзеге асырады, сондықтан қоршаған орта онымен бірге өзгеруі керек. Жартылай функционалдылық, интерьердің оңай өзгеруі - оны ұйымдастырудың қажетті шарты.

Жаңартылған күні: 26.09.2022 09:07
Құрылған күні: 20.10.2022 16:35

Текст