Тексеру күні: с10.01по21.01. 2022 ж.
Тексерудің мақсаты: оқу материалын ұсынуды, мұғалім мен оқушылардың сабақта өзара әрекеттесу процесін бағалау.
Посещенные сабақтары көрсеткендей, педагогтар жеткілікті анық формулируют оқу міндетін ынтымақтастық тәрбиеленушілерімен жетуде олардың түсіну және қабылдау әрбір тәрбиеленушісі. Оқу іс-әрекетін ынталандыруға қол жеткізу үшін проблемалық диалог әдісі қолданылады. Зейіннің тұрақтылығы мен өнімділігін қамтамасыз ететін әртүрлі әдістер қолданылады (сөйлеудің экспрессивтілігі, эмоциялар)
Мұғалімдер сабақта ойын әдістерін тиімді пайдаланады: керемет сөмке, дидактикалық, саусақ ойындары, доп ойындары, сюжеттік физикалық минуттар. Дидактикалық ойындар үшін көптеген көрнекі материалдар дайындалды: модельдер, макеттер, ойыншықтар, карталар, жануарлардың маскалары.
Барлық сабақтарда көркем әдебиет, кіші фольклор - жұмбақтар, питомниктер кеңінен қолданылады.
ОУД тақырыбына сәйкес балалар мен педагогтердің қазақ тіліндегі сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлемдерді жақсы меңгеруі үшін билингвалды компонент таңдалады.
Мұғалімдер әртүрлі жұмыс түрлерін қолданды: ұжымдық, жұпта, жеке және фронтальды сауалнама.
Жұмыстың әртүрлі әдістері болды: ауызша (әңгіме, әңгіме), тәуелсіз (карточкалармен, бояулармен, логикалық жаттығулармен), көрнекі, практикалық. Проблемалық оқыту әдістері, оқушылардың санасы, белсенділігі мен тәуелсіздігі принциптері орын алды.
Сабақта қойылған міндеттер іске асырылды.
Қорытынды:
Білім беру процесінде білім беру сапасын арттыру үшін мұғалімдер өз жұмысында заманауи формаларды, әдістер мен әдістерді қолданады, танымдық білімді, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған оқыту принциптерін жүзеге асырады.