АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫ   БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ СТЕПНОГОРСК ҚАЛАСЫНЫҢ  «АРМАН» №4 БАЛАБАҚШАСЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫНА
ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ  КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ  ДЕТСКИЙ САД № 4 «АРМАН» ГОРОДА СТЕПНОГОРСК ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ СТЕПНОГОРСК УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ЗАРЯДТАУ КӨҢІЛДІ

21.12.2020

Бала үшін ата – ананың жеке мысалы барлық дәлелдерге қарағанда сенімді, ал дене тәрбиесіне деген сүйіспеншілікті тәрбиелеудің ең жақсы тәсілі-онымен бірге жасау!
Бүлдіршіндер ие таңғажайып сапасы: олар бейсаналық запоминают сөздер мен іс-әрекеттер, ересек, тіпті копируют әлпеті. Мұны дене шынықтырудың дәмін дамыту үшін сәтті қолдануға болады. Ұсынылған жаттығулар ересек адам үшін аса қиын емес. Егер сіздің қозғалыстарыңыз бастапқыда тым талғампаз болмаса, аяқтамаңыз және маған сеніңіз, сіз жетістікке жетесіз! Күн сайын оның алдында жігерлі және көңілді ананы көріп, өзіне сенуді және оптимист болуды үйренеді, бұл өте көп! Сабақтың эмоционалды негізі өте маңызды. Баланың кез-келген бизнесті бағалаудағы өз критерийлері бар екенін ескеріңіз: ұнады немесе ұнамады, Көңілді немесе скучно, жұмыс істеді немесе жоқ. Ол үшін сіздің бағалауыңыз да маңызды. Егер анам: "жақсы, сіз жетістікке жетесіз", - деді, демек, солай!
* Еркін жағдайда кез келген іс – ләззат. Сондықтан күлімсіреп, әзілдесіңіз.
* Жақсы музыка көңіл-күй қалыптастырады және қозғалыс ырғағын орнатады.
* Сынықтардың әрбір қозғалысы рахатпен және артық кернеусіз орындалуы маңызды.
* Кішкентай спортшыны жетістіктері үшін жиі мадақтаңыз.
* Үгінділердің назарын басқа әрекеттерге ауыстырып, мезгіл-мезгіл кідіртуге тырысыңыз.
1. Қарапайым отырғыштардан бастаңыз. Оларды бір уақытта жасауға тырысыңыз. Содан кейін өзіңізді биші ретінде елестетіп көріңіз: отыру кезінде аяғыңызды өкшеңізге баса назар аударыңыз. Бұл оңай емес! Бірақ сіз қозғалыстар мен позаларды үйлестіруді жақсартасыз, іш бұлшықеттерін күшейтесіз.
2. Жұмсақ қоқысқа отыра отырып, бала аяқтарын бүгіп, қолдарымен құшақтайды. Содан кейін ол артқы жағына оралып, бастапқы күйіне оралады. Сондықтан бала топтастыруды және ақырын қонуды үйренеді. Ал анасы оны бастың артқы жағында ұстайды.
3. Ана мен бала бір-біріне қарама-қарсы отырады, аяғы кең және допты домалатады. Осы опцияны игере отырып, сіз күрделіге ауыса аласыз: әрқайсысы – доппен, және сіз оларды бір-біріне орап, доптардың соқтығыспауына тырысасыз. Қадағалаңыз балақай жарымында аяқтары түзу. Өйткені, ойынға сіңіп, ол созылу жаттығуын не істейтінін білмейді!

Просмотров: 195


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст